Aalborg Friskole - lille og vågen.

Friskole i Aalborg. Vi er en musik, kreativ og faglig skole, med stor vægt på fællesskabets og den enkelte elevs trivsel.

OVERVIEW

The web page aalborg-friskole.dk presently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have parsed twenty pages inside the web site aalborg-friskole.dk and found two websites referencing aalborg-friskole.dk. I acquired two social communication platforms possessed by aalborg-friskole.dk.

AALBORG-FRISKOLE.DK TRAFFIC

The web page aalborg-friskole.dk is seeing varying quantities of traffic through the year.
Traffic for aalborg-friskole.dk

Traffic ranking (by month) for aalborg-friskole.dk

Traffic ranking by day of the week for aalborg-friskole.dk

LINKS TO AALBORG-FRISKOLE.DK

Slagt en hellig ko

I går var vi på Gug Planteskole. Vi ville egentlig have plantet dem også, men der skal slås græs, inden de kan placeres, hvor de skal være, så de står lige nu og afventer, at vi igen har fuld maskinpark. Indtil da er vi tilfredse med at beundre dem, hvor de står på terrassen. Der er nok at glædes over og nu satser jeg så bare på, at vejret gider være med os.

WHAT DOES AALBORG-FRISKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aalborg-friskole.dk Mobile Screenshot of aalborg-friskole.dk Tablet Screenshot of aalborg-friskole.dk

AALBORG-FRISKOLE.DK SERVER

Our crawlers found that the main page on aalborg-friskole.dk took four thousand five hundred and eighty-six milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider aalborg-friskole.dk not secure.
217.195.176.192

We found that aalborg-friskole.dk is implementing the nginx/1.2.1 server.

Aalborg Friskole - lille og vågen.

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Aalborg Friskole - hvem er vi? Skolens form og struktur." I saw that the web site said " Job og praktik på Aalborg Friskole? Tilsyn og det lovmæssige." They also said " Undervisningsplaner for det praktisk-musiske fagmåde. Velkommen til Aalborg Friskole! Velkommen til Aalborg Friskoles hjemmeside! Vi har i over 30 år været en dynamisk og kreativ skole, uden et ensidigt pædagogisk, religiøst eller politisk tilhørsforhold." The meta header had lilleskole as the first optimized keyword. This keyword is followed by friskole, grundskole, and musik which isn't as important as lilleskole. The other words aalborg-friskole.dk uses is teater. drama is included and could not be viewed by search crawlers.

SEE SIMILAR BUSINESSES

Glarmester Aalborg - Termoruder, Spejle, Markiser, Frontruder, Stenslag, Glas - BHS-Glas

Bhs-Glas, glarmester firma i Aalborg gennem 30 år. Vi løser også din glasopgave. Vi skære glas efter mål. Aalborg Autoglas levere kvalitet og høj service. Vi kan hjælpe dig med stenslag og montering af ny frontrude. Lige fra privat til store entreprise opgaver. Ingen opgave er for lille eller stor.

Alfa Laval Aalborg Industries - caldeiras e serviços industriais, navais e de offshore

A Alfa Laval Aalborg Brasil é lider no mercado brasileiro de caldeiras industriais, com mais de 11 mil unidades entregues. Gerenciado pela Alfa Laval Brasil em São Paulo. Gerenciado pela Alfa Laval Brasil em São Paulo. Conheça o Grupo Alfa Laval. Rua Divino Espírito Santo 1100 - Carangola.

Aalborg Marineforening

Vi er glade for at kunne fortælle at vi har fået sponsoreret vores nye lydanlæg af Tuborgfondet.